Pentru inceput...


M-am hotarat sa scriu aici pentru a veni in ajutorul viitoarelor mamici, mai ales cand este prima lor sarcina, cand totul e nou si un sfat e binevenit!

Nu eu am scris toate aceste sfaturi, nu am niciun fel de pregatire in domeniul medical, totul este adunat de mine de pe diferite site-uri de gen, in ideea de a o ajuta cu aceste sfaturi pe sotia mea.


Nu luati acest ghid drept "sfat al medicului" (repet: NU AM NICIUN FEL DE PREGATIRE MEDICALA), este doar o detaliere a starilor prin care trece trupul si sufletul viitoarei mamici in timpul sarcinii...


Daca in aceste informatii s-au strecurat cumva greseli, imi cer scuze, dar mai ales as ruga pe oricine citeste si descopera vreo greseala, sau are de facut completari, sa comenteze fiecare descriere in parte, astfel putand toate viitoarele mamici sa se bucure de sfaturile atat de necesare in aceasta foarte importanta etapa a vietii, si anume prima sarcina.

Cateva sfaturi alimentare... (dar nu numai!)









Comentarii

Postări populare de pe acest blog